♥ Gröna Lund ♥

Jag o min bästa vän Sara var i grönan för några veckor sedan!
Alltså förlåt för jag inte blogga om det! kom på det nyss,
 I alla fall vi hade sjukt roligt Jag, Sara, Fatima, Sabrina o Fatima (Sabrinas syrra)
Vi åt mat, drack cola o åkte skit många karuseller eller vad det nue.
Lite av det vi åkt var "Eclipse, Insane, fritt fall, Kata Pulten, Jetlaine, Twister, blå tåget osv..
Sen så var det "Sommar-krysset" Och då stanna vi lite kvar o kolla på det.
Det var Robin Stjernberg & Zara Larsson som uppträde då!
En av mina mina mest minnesvärlda dagar! Sen tillbaks hem så åkte vi båt o lite senare, tåg! 
Här är en bild som jag tog när vi var i båten 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Jennika

Åh Gud va roligt! <3

Svar: Aa
Fatima Yousef

2013-08-18 15:30:22
Fatima

Aa haha minns dåå <3

Svar: Hahah aa
Fatima Yousef

2013-08-18 15:30:59
Mimmi <3

Roligt! Var oxå i Gröna Lund för två veckor sen :D

Svar: Kul! :D
Fatima Yousef

2013-08-18 15:31:44
Lisa

Fina bilder! Värkar vart jätte roligt!
Vilken klass går du i? :)

Svar: Tack, jag går i 6:an
Fatima Yousef

2013-08-18 15:33:34
Linnea Olofsson♥

Jag älskar pop - expressen också!
Den e skit rolig ^^

Svar: Aa samma här (min favorit) <3
Fatima Yousef

2013-08-18 15:35:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!