♥ Frågor & svar om mig själv ♥

1. Vad heter du i förnamn? Svar : Fatima
 
2. Vad heter du i mellannamn? Svar : Fatte, Fatii eller haha jag venne 
3. Favorit kändis? Svar : Justin bieber 
4. Ditt favorit band? Svar : ♥♥1D♥♥
5. Hur mycket procent skulle du ge din skola? Svar : 0,0000 
6. Ditt favorit intresse? Svar : Basket & Dans
7. Vilket hår färg har du? Svar : Ljust brunt
8. Ögon färg? Svar : Ljust brunt
9. Favorit färg? Svar : Blå, lila & svart
 
10. En person du mest saknar just nu? Svar : Melissa
11. Dina bästa vänner? : Melissa, Aya, Zahra osv..
12. Vem ringde senast? Svar : Zahra
13. Hissar du eller dissar du godis? Svar : Hissar såklaaart :)
14. Favorit ämne? Svar : Engelska & SO
15. Att vara med vänner eller familjen? Svar : båda
 
16. Hur lång är du? Svar : 169cm
17. Vilka är dina bästa barndomsvänner? Svar : Melissa, Madde, Ellen, Bella, David & Marcell
18. Vart nånstans vill du spendera din dröm semester? Svar : Miami
19. Vem är bäst i hela världen? Svar : JAG vem annars? 
 
20. Vilka länder har du varit i? Svar : Tunisien, Irak, Iran, Spanien, England, Dubai, Egypten, Finland, Turkiet, Österrike o mera (minns inte allt)
  
 
 

Kommentarer
Seymuush

Det finns 2 "vem ringde du senast?"

Svar: Haha nej, asså en är "Vem ringde du senast?" Den andra är vem ringde senast? :D
Fatima Yousef

2013-04-01 20:27:01
Seymuush

Haha ne såg fel x)

Svar: Oki, lugnt!
Fatima Yousef

2013-04-01 20:30:26
Josefine<3

Jätte bra blogg Fatima! Hur gör man designen?? Vill så gärna ha!! ;)

Svar: Sök på blogg.se design! :D
Fatima Yousef

2013-04-01 21:05:45
Nelli Love 1D <3<3

Fiiiiin blogg Fatimaaa :** Kolla gärna in min blogg också!

Svar: Har sett den! :'))
Fatima Yousef

2013-04-01 21:16:13
Nicole

Fin blogg, men du sa att du hade en hamster?

Svar: Aa jag hade, men nt längre! :'/ Den blev sjuk. Så vi gav den till djur affären!
Fatima Yousef

2013-04-01 22:21:58
Fatma melek

Fatima du bar en jätte fin blogg vet inte vad jag ska skriva mer

Svar: Taack! :D
Fatima Yousef

2013-04-01 22:25:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!